Morningscore tilbyder et SEO-værktøj, der skaber merværdi og bedre resultater for kunderne. Derfor ville de gerne vise resultaterne frem med letforståelige kundecases, der gav et konkret eksempel på, hvordan værktøjet virkede. Hos Somera har vi hjulpet Morningscore med at sparre, afvikle interviews og skrive inspirerende kundecases, som både Morningscore og kunderne er glade for.
Morningscore
SEO-marketing
Content marketing
Maj - august 2022
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.
Morningscore ønskede at fortælle, hvordan deres værktøj havde hjulpet en masse kunder med at få mere trafik og flere kunder.
Derfor var vores opgave at skrive kundehistorier til deres hjemmeside, som både var inspirerende og letforståelige, så fremtidige besøgende kunne forstå, hvordan Morningscores værktøj skaber resultater.
Hos Somera laver vi kundecases, som kunderne skal forstå. Derfor besluttede i sammen med Morningscore, at det skulle være et mål, at kunderne selv havde lyst til at dele den case, der var blevet lavet med dem.
Vi har kompetencer indenfor journalistik og afvikling af interviews, og derfor lavede vi en storytelling med kunderne i stedet for at snakke om tekniske SEO-termer. Det var mere relaterbart, nærværende og letforståeligt for de besøgende på Morningscores hjemmeside. Det gav ganske enkelt mest værdi.
God forberedelse er det halve arbejde, og det ved Somera. Derfor satte vi os grundigt ind i Morningscores virksomhed, så de følte sig komfortable ved at bruge os
Med afsæt i vores viden indenfor interviewteknikker og vinkling, afviklede vi interviews med Morningscores kunder og med journalister på teamet, kunne vi lave en unik og knivskarp vinkel til hver enkelt case, som gav mening for både kunden og Morningscore.
Vi skrev blandt andet en kundehistorie om enkeltmandsvirksomheden Malermester Ingemann, der øgede sin omsætning så markant, at malermesteren fik råd til at ansætte sin første medarbejder. En succeshistorie for både ham og Morningscore som et konkret eksempel på, hvordan Morningscore giver værdi. En deleværdig historie for alle - og det er sådan, vores arbejde er og skal være.
Du kan læse kundecasen med Malermester Ingemann her.
Nogle gange gør de små detaljer forskellen. En særlig anekdote eller en sjov historie.
Hos Somera finder vi detaljen, fordi vi har journalister med på holdet, der har sans for interviewafvikling. Vi stiller de rigtige spørgsmål, så casen bliver så tæt på perfekt som mulig, og vi ved, at vi ofte har med personer at gøre, der ikke er vant til at blive interviewet.
I vores arbejde med Morningscore forventningsafstemte vi ved først at skrive en kundecase, som fik grønt lys. Derefter lavede vi yderligere tre med sans for detaljen, respekt for kunden og med Morningscores bedste i tankerne.
For at skabe en gnidningsfri proces havde vi den samme medarbejder på projektet hele vejen igennem, som stod for både dialog, interviews og skriveproces. Det gav både Morningscore og kunderne ro i maven og sparede alle parter for meget tid.
Alle kunder har haft en god oplevelse med at blive interviewet, og Morningscore er glade for resultatet, som de stolt kan vise frem på deres hjemmeside.
Kommunikationen med Somera har været både professionel og behagelig. De kunder, som har været involveret i udformningen af kundehistorierne, har kun meldt tilbage med positive interviewoplevelser.
- Amalie Ibsen Christensen, Digital Brand Designer i Morningscore
Morningscore har fået indhold på deres hjemmeside, der gennem deres kunder let forklarer, hvad deres produkt kan. Et stykke indhold, der giver besøgende et håndgribeligt indtryk i øjenhøjde af, hvordan Morningscore kan hjælpe dem med konkrete resultater som bevis.
Kunderne har også fået indhold, de gerne vil dele og derfor hjælper de med at markedsføre Morningscore som ambassadører. Det er en af de mest troværdige måder at blive markedsført på.
Somera har, med en yderst professionel tilgang, formået at opnå indsigter omkring vores kunders succes med vores værktøj og omdannet dem til velskrevede kundehistorier, der er lette at forstå, selvom SEO kan være en smule teknisk. Vi vil særligt rose Somera for at have sat sig virkelig godt ind i vores produkt og de specifikke dele af værktøjet, som vores kunder arbejder med.
Vi er meget tilfredse med samarbejdet og vil til enhver tid anbefale Somera som content marketing bureau til andre virksomheder.
- Amalie Ibsen Christensen, Digital Brand Designer i Morningscore