Vi tog The Mark gennem hele møllen og fik udviklet en helt klar stemme for deres kommunikation
The Mark
Ejendomsudvikling
Brand story, tone of voice & copywriting
Januar til april 2020
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.
Der var engang en virksomhed, der hed The Mark. De drømte om at revolutionere den måde, mennesker og som du og jeg går på arbejde på. De drømte om at tage det (lidt) “gammeldags” kollegie til nye højder. De drømte om at ny- og gentænke den måde, man driver ejendom på.
Hvordan? Ved simpelthen at jorde begrebet synder og sammen og starte helt forfra – med et knivskarpt fokus på, hvilke tiltag der faktisk kunne gøre en forskel de mennesker, der boede der.
Den største udfordring?
Når ens målgruppe er unge mennesker, er det en underdrivelse at sige, der er mange faldgruber. For når man målretter et ungt publikum, er det helt utroligt let at ramme så meget ved siden af, at selv Jørgen Skouboe ville have svært ved at tilgive dig.
Det første vi gjorde var at kalde ind til en workshop, hvor alle vigtige interessanter fra The Mark deltog.
Til denne workshop gennemtrevlede vi hele deres virksomhed og fandt indtil kernen af, hvad det var, der gjorde dem så specielle.
Efter workshoppen sad vi tilbage med så mange siders noter, at selv Tolkien ville være imponeret.
På det her tidspunkt lod vi The Mark om deres arbejde – og så greb vi pennen og gik igang med vores.
Til workshoppen kom det hele på bordet. Du kan se på det lidt ligesom en stenhugger. På det tidspunkt havde vi det rå materiale – altså stenen. Next step var derfor at hugge alt det overflødige fra for til slut at stå med en smuk statue.
De informationer pakkede vi ind i en indpakning, der kunne gøre Sallings juleassistance grønne af misundelse.
Og så var vores opgave nu bare at få alt det, vi nu vidste, ud over rampen og ud til resten af verden.
I dag har The Mark ikke bare en mere strømlinet kommunikation.
De har noget, der er endnu mere værd:
En kernefortælling er kort og godt et dokument, der med klare og forståelige ord giver en virksomhed eksistensberettigelse.
Og det er ikke bare essentielt som grundlag for al markedsføring. Det er også materiale, der er guld værd til samarbejdspartnere, partnere og til onboarding af nye ansatte – og alt derindimellem.
Hvor en kernefortælling taler ind i virksomhedens vigtigste budskaber, kan du i en tone of voice sort på hvidt se præcis, hvordan du skal gøre. The Marks tone of voice er fuld af eksempler og guides til alt fra, hvordan du skriver forkortelser, til hvordan du skriver et opslag på LinkedIn.
Og dét gør det markant nemmere for The Mark at sætte produktionen af indhold i system og samtidig ved de, at al kommunikation har én retning, én tone og ét værdisæt.