Service

E-mail marketing

E-mail marketing er en unik måde at kommunikere direkte til personer, der aktivt har vist interesse for dit produkt eller din ydelse. E-mail marketing sikrer relevant trafik og høj return on investment.

Vi hjælper både med kampagne mails, e-mail automation og opsætning af leadscoring.

Leads, der allerede kender dig

Jeres nuværende relationer kender jer allerede. Det er enten personer, der aktivt har vist interesse for dit produkt eller ydelse – eller også er det tidligere kunder, der husker dig.

Kunderne er nysgerrige for at høre mere. Nu gælder det om at række ud til dem og vække deres opmærksomhed, så det skaber værdi. Og den kontakt er vi eksperter i at etablere og udvide gennem strategisk email marketing.

Alexander og Isabel sidder og taler om et konkret content marketing-projekt.

Bearbejd og aktiver dine modtagere

E-mail marketing kan bruges til at aktivere tidligere kunder eller bearbejde nye leads til at blive til kunder. Vi arbejder strategisk med vedkommende, værdiskabende kommunikation, der engagerer modtageren.

Vi fokuserer på at skabe indhold til jeres modtagere, som de kan bruge og sætter pris på. Det er kernen i e-mail markedsføring at etablere kontakt til kunden nøjagtig på det stadie, vedkommende befinder sig på kunderejsen. På den måde etablerer I nye relationer til potentielle kunder og udbygger forholdet til de eksisterende. Og det er vi eksperter i at udføre.

Senior copywriter Mette arbejder med en kundes hjemmesidetekster

Sæt markedsføringen på autopilot

Tid er guld værd. Og med mulighederne for automatisering af e-mail marketing kan du sikre konsistent, vedholdende kommunikation til dine leads, så I altid er top of mind.

Vi er eksperter i at udarbejde automatiserede mailserier, der sætter markedsføring på autopilot. Vi automatiserer hele processen fra kunden viser interesse for dit produkt, til køb, til genaktivering og køb igen. Det er markedsføring på autopilot, så I får endnu mere tid til det, I er bedst til.

E-mail marketing specialist Andrea Vadsholt taler med sine kollegaer

Derfor skal I arbejde med e-mail marketing

Grundene er ærligt talt uendelige. Her kommer tre af de bedste.

Uddan jeres målgruppe i jeres produkt

B2B-virksomheders købsrejse er ofte lang. Med e-mail marketing kan jeres målgruppe lære jer at kende - og erkende behovet for jeres forretning.

I ejer altid jeres e-mails

Hvor Google og Facebook kan ændre sin algoritme fra den ene dage til den anden, er e-mail marketing en sikker markedsføringskanal, der ikke ændrer sig lige foreløbigt.

En investering, der rækker langt

Med et stærkt e-mail setup skal I foretage jer en investering en gang, der kommer til at tjene sig hjem mange gange igen de næste mange år.

Sådan foregår et samarbejde om e-mail marketing

Indledende

På det indledende møde afklarer vi jeres behov og taler om jeres målgruppe.

Ikon til højre
Arbejdsplan

Med det på plads udarbejder vi en plan for jeres e-mails og gennemgår den med jer.

Ikon til højre
Vi arbejder

Med arbejdsplanen på plads udarbejder vi jeres e-mails.

Ikon til højre
Feedback

I er eksperterne på jeres forretning - ikke os. Derfor giver I løbende feedback, og vi retter til.

Ikon til højre
Opsætning

Nu er jeres e-mails rettet til, og vi sætter dem op i jeres foretrukne marketing-software.

FAQ

Hvordan arbejder I med e-mail marketing?

Eum molestiae culpa eos sunt nisi voluptas. Reprehenderit itaque sed sint est in ab et. Culpa officiis impedit voluptatibus veniam hic totam. Minima ipsam tempore doloremque officiis. Laudantium minima eligendi. Sapiente q

Hvad koster e-mail marketing?

Eum tempora officiis consequatur quidem et sed. Deleniti quia repudiandae est expedita repellat esse quae. Sunt rem adipisci fuga consequatur labore molestiae culpa voluptate. Et adipisci sed. Non incidunt earum autem quaerat. Est ratione veritatis

Burde vi arbejde med e-mail marketing?

Hvad er e-mail marketing?

Mød din modtager det rigtige sted på kunderejsen 

Du kender det selv. Når du er på farten eller ude at rejse, er der nogle situationer, hvor du har behov for et ekstra skub til at komme videre. Det kan være en forbipasserende, der guider dig mod den rigtige retning af hotellet, en venlig medpassager, der minder dig om, hvornår du skal af, eller en lokal, der giver dig tips til de allerbedste, undervurderede spisesteder. Alle sammen forskellige, gavnlige inputs, der taler ind i nøjagtig den situation, du står i lige nu og her. 


Sådan arbejder vi også med e-mail marketing. Vi sørger for at aktivere, engagere og fastholde dine kunder med værdiskabende kommunikation, som tager udgangspunkt i det stadie på kunderejsen, de befinder sig. 


Det nytter ikke noget at booke hotellet, før man overhovedet ved, om man kan tage fri. Eller for den sags skyld booke returbilletten uden at have billetten dertil. Det samme gælder for e-mail marketing. 


Det er vigtigt at tale ind i det mindset, som optager kunden lige her og nu, når du tager kontakt. Er vedkommende allerede en del af jeres faste kundeportefølje? Eller har vedkommende kun vist sin interesse ved at oplyse sin mail? 


Skab den værdi, som giver mening for dem - eller som de endnu ikke er klar over, du kan tilbyde. Ræk ud og informer dem om, hvorfor du eller dit produkt er relevant for dem, hvis de endnu ikke er en del af din kundeportefølje.

Omvendt skal du ikke bombardere dine faste kunders indbakke med selviscenesættende reklame, men tværtimod blive ved med at fodre relationen med tilbud, fascination og nyheder. 


Når du møder de enkelte kunder i øjenhøjde, har du langt større mulighed for at influere dem. Enten med et nyt, spændende produkt eller fastholde din position i deres bevidsthed med kontinuerlige teaser-mails, som på sigt kan generere salg fra dem. 


Kundebedømmelser

Daniel Birkholm

Vi har et tæt samarbejde med Somera i forhold til vores internationale inbound strategi. Jeg værdsætter højt deres høje kompetenceniveau omkring content marketing, og hvad enten det gælder e-mail automation, whitepapers, landingsider eller blogindlæg, får vi altid sparring og leverance på en rigtig højt niveau. Jeg kan derfor anbefale enhver ambitiøs SaaS-forretning at tage fat i Somera.

Daniel Birkholm

CEO @ Talenthub.io

E-mail marketing


Et portræt af Kristian Scharling, der smiler til kameraet.

Lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.

Kristian Scharling
Indehaver

Skal vi hjælpe jeres virksomhed?

Tak skal du have! Din indsendelse er modtaget!

Ups! Der gik noget galt under indsendelse af formularen.